مهمترین محور‌ برگزاری یادواره‌های شهدا خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان است

حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی یکی از مهمترین محور‌های برگزاری یادواره‌های شهدا را خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «محمود محمدی شاهرودی» در یادواره ۲۳ شهید روستای ابرسج شاهرودبا بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا موجب گسترش فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت در جامعه می شود گفت: یادواره شهدا، بزرگترین جهاد فرهنگی ،جلوه‌ای از امانتداری و ولایت مداری است.

 

جانشین مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه رهبری انقلاب در کلامی فرمود «زنده نگهداشتن یاد شهدا از جانبازی در میدان نبرد ارزشش بزرگتر است» و امروز عرصه جهاد تبیین است اظهارداشت: چند نوع جهاد داریم.

 

وی با تأکید براینکه تکنولوژی جدید و فضای مجازی و غول رسانه‌ها بر فرهنگ ما اثرگذارند و عنصری که این فرهنگ را خنثی می‌کند یادواره شهداست ادامه داد: یادواره شهدا مجمع همه فضایل و ارزش هاست و در یادواره شهدا ارتباط عملی با سطح عمومی جامعه و پرچمدار نظام و ولایت فقیه است.

 

حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی با بیان اینکه عنصر صدق در شهدا بود که به شهادت رسیدند اضافه کرد: یادواره شهدا باید صدق را در همه سطوح جامعه نهادینه کند.

 

جانشین مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مهمترین امانت، ولایت است که شهدا به ما سپردند و یادواره شهدا جلوه‌ای از امانتداری و ولایت مداری است.

کد خبر 1183257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha