تمدید فراخوان چهاردهمین جشنواره علامه حلی

فراخوان چهاردهمین جشنواره علامه حلی تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، فراخوان چهاردهمین جشنواره علامه حلی تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

 

فراخوان مقاله، کتاب و پایان نامه بر موضوعات علوم اسلامی و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین که در قالب چهاردهمین جشنواره علامه حلی انجام شده است تا 31 خرداد ماه سال جاری تمدید شده است.

 

علاقه مندان برای ارسال آثار می توانند در بخش ویژه جشنواره با عنوان دستاوردهای دانشی و عملکردی حوزه علمیه قم آثار خود را ارسال کنند.

 

همچنین حوزه و دانش (دانش شناسی سده اخیر حوزه علمیه قم)، حوزه بین الملل و تمدن اسلامی، حوزه و نظام (انقلاب و جمهوری اسلامی)، حوزه و سازمان روحانیت (قم، نجف، شهرستان ها و مرجعیت)، حوزه و آموزش و پژوهش، حوزه و تهذیب و تربیت، حوزه و عرصه های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای، حوزه و خدمات اجتماعی و اقتصادی از دیگر موضوعات و نظام موضوعی بخش ویژه چهاردهمین جشنواره علامه حلی است.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در چهاردهمین جشنواره علامه حلی می توانند به آدرس سایت www.jhelli.ir مراجعه کنند.

 

مرکز مدیریت حوزه های علمیه و معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه، سامانه مشابه یاب متون و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و معاونت پژوهش این مرکز در برگزاری چهاردهمین جشنواره علامه حلی مشارکت و همکاری می کنند.

 

کد خبر 1183296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha