اعزام کاروان زیارتی به مشهد مقدس از شهرداری منطقه ۲ شیراز همزمان با دهه کرامت

طی مراسمی معنوی و همزمان با دهه کرامت در شهرداری منطقه ۲ شیراز در قالب کاروان زیارتی «حرم تا حرم» گروهی از یاوران شورا و معتمدین ساکن در منطقه با اقدامی مردمی و خودجوش و بدون صرف هزینه ‌ای از بیت ‌المال، عازم مشهد مقدس شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، طی مراسمی معنوی و همزمان با دهه کرامت در شهرداری منطقه ۲ شیراز در قالب کاروان زیارتی «حرم تا حرم» امروز (سه شنبه 17 خرداد) گروهی از یاوران شورا و معتمدین ساکن در منطقه با اقدامی مردمی و خودجوش و بدون صرف هزینه ‌ای از بیت ‌المال، عازم مشهد مقدس شدند.

«مهدی نصیری قرقانی»، در مراسم اعزام کاروان زیارتی «حرم تا حرم» معتمدین و یاوران محلات شهرداری منطقه ۲ شیراز گفت: ۳۰ درصد زائران اعزامی به مشهد مقدس، مشهد اولی هستند.

عضو ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۲ شهرداری شیراز افزود: مدیران شهری و استانی با کمک و مشارکت ‌های مردمی، می توانند الگوبرداری کنند.

وی اضافه کرد: برنامه اعزام زائران، توسط خیرین محل و با برنامه‌ ریزی و هماهنگی شهرداری شیراز و حمایت شورای اسلامی شهر شیراز با هدف تقدیر و قدردانی از یاوران شورا و معتمدین تاثیرگذار محل و شماری از کارکنان فضای سبز شهرداری شیراز برنامه ریزی شده است.

نصیری قرقانی تصریح کرد: معتمدین و بزرگان محل منطقه 2 شیراز در کنار فعالیت های شهرداری شیراز به ایجاد رفاه و آسایش مردم این منطقه کمک خوبی کرده اند.

«محمدتقی تذروی»، رئیس کمیته یاوران شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این مراسم گفت: ارتباط خوب یاوران محلات در این منطقه موجب صمیمت مردم با شهرداری شیراز شده و به ‌زودی زمینه سفر خواهران نیز به مشهد مقدس فراهم خواهد شد.

«غلامرضا شهریاری»، نیز شهرداری را نهادی اجتماعی و متعلق به همه مردم دانست و بیان کرد: تقدیر از زحمات یاوران محله و کارکنان فضای شبز از اهداف اعزام این زائران به مشهد مقدس بوده و نشان از هماهنگی و انسجام بین شهرداری و مردم است.

شهردار منطقه ۲ شیراز اعلام کرد: در این سفر ۴۰ نفر زائر به حرم مطهر امام رضا (ع) اعزام شده اند و این برنامه نشان داد مردم با شهرداری همراه هستند.

خاطر نشان می شود، طی مراسمی معنوی در شهرداری منطقه ۲ شیراز، گروهی از یاوران شورا و معتمدین ساکن در منطقه با اقدامی مردمی و خودجوش و بدون صرف هزینه ‌ای از بیت ‌المال، عازم مشهد مقدس شدند.

کد خبر 1183301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha