خادمیاران منطقه ۵ تهران در فصل امتحانات کنار دانش آموزان هستند

کلاس‌های رفع اشکال دروس پایه و تخصصی مقطع متوسطه اول و دوم به صورت حضوری و مجازی توسط خادمیاران کانون تعلیم و تربیت منطقه۵ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان  مریم سعید زاده؛ مسئول‌ کانون‌ تعلیم و تربیت منطقه ۵ تهران در راستای برگزاری کلاس های آموزشی برای دانش آموزان اظهار کرد: از اول آبان سال گذشته این کلاس ها به صورت آنلاین و حضوری در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه آغاز شده و تا آخر خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت.


وی اظهار داشت، دروس عربی، ریاضی، زبان انگلیسی و علوم در مقطع متوسطه اول، در مقطع متوسطه دوم درسهای فیزیک، هندسه، شیمی و زبان فلسفه  توسط خادمیاران تدريس می شود.


مسئول‌ کانون‌ تعلیم و تربیت منطقه ۵ تهران همچنین در مورد کلاس های حضوری که در مرکز بهزیستی دارالقرار حضرت فاطمه (س) برگزار می شود، بیان کرد: باشیوع کرونا و غیر حضوری شدن کلاس ها  مسئولان این مرکز تصمیم گرفتند که برای کمک به دانش آموزان خود کلاس های غیر حضوری برگزار کنند که خادمیاران منطقه ۵ از دوسال گذشته با برنامه ای منظم و منسجم تدریس را بر عهده گرفتند.


سعید زاده افزود: مرکز دارالقرار در مراسمی به مناسبت بزرگداشت مقام معلم از زحمات خادمیاران کانون تعلیم و تربیت هم قدردانی کرد.


وی با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت کانون تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: پویش سلام فرمانده در سطح منطقه برای دهه نودی های دختر و پسر با همکاری کانون قرآنی، سپاه، بسیج و شهرداری برگزار خواهد شد و همچنین با برپایی میزهای خدمت برای کلاس های تقویتی تابستان از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی ثبت نام به عمل خواهد آمد.

کد خبر 1183381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha