جشن های مردمی دهه کرامت در تیران و کرون برگزار می شود

جشن های مردمی همزمان با دهه کرامت در تیران و کرون برگزار می شود که بخشی از آن با محوریت مساجد و کانون های فرهنگی و هنری خواهد بود.

خبرگزاری شبستان-اصفهان: همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) جشن های دهه کرامت در مساجد و محله ها و روستاهای شهرستان های تیران و کرون آغاز شده و تا میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.

کانون های فرهنگی و هنری مساجد محور فعالیت های دهه کرامت هستند که  در 54 نقطه توسط این مراکز در حال انجام است که متناسب با نوع و میزان فعالیت کانون ها، این فعالیت های متنوع خواهد بود.

 

کانون جوانان رضوی محور برخی از این فعالیت ها می باشد که برنامه های شاخص با حضور خادمیان رضوی انجام می شود.

پنجشنبه 19 خردادماه کاروان خادمان رضوی به تیران و کرون می آیند و در تعدادی از جشن ها حاضر و تبرکی امام رضا(ع) را توزیع می کنند.

 

نمک تربت امام رضا(ع) در بین نانوایی های این منطقه توزیع شده تا اینکه در خمیر نان استفاده شود.

 

توزیع پک فرهنگی شامل هدیه تبرک، شیرینی و کتاب، ارسال احادیث امام رضا(ع) در شبکه های اجتماعی و پیامکی، جشن مردمی نوجوانان و جوانان دهه کرامت، مسابقه کتابخوانی سبک زندگی رضوی، با کاروان خادمین رضوی و توزیع شیرینی و بسته های تبرکی رضوی از جمله های برنامه دهه کرامت کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران است.

 

تکریم روز دختر، برگزاری جشن و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های این ایام در دهه کرامت توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد به شمار می رود.

کد خبر 1183431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha