دستگاه قضایی هرمزگان میزبان کاروان «زیر سایه خورشید»

همزمان با دهه کرامت خدام بارگاه رضوی به همراه پرچم حرم مطهر امام رضا «ع» در قالب کاروان زیر سایه خورشید با رئیس کل دادگستری، مسئولین و کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مجتبی قهرمانی »، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: وجود آستان مقدس دو گوهر ارزنده یعنی حضرت فاطمه معصومه «س» و امام رضا «ع» در ایران اسلامی نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

 

وی در ادامه افزود: سربلندی و عزت ملت مسلمان ایران در زیر سایه این دو بزرگوار حاصل شده است.

 

رئیس کل دادگستری هرمزگان با تأکید بر لزوم نهادینه شدن سیره رضوی در جامعه تصریح کرد: با آشنایی مردم و به خصوص نسل جوان با اخلاق و منش آن امام همام(ع) جامعه به سمت تعالی سوق خواهد یافت.

 

قهرمانی یادآور شد: حضور خادمان بارگاه منور رضوی به همراه پرچم حرم امام رضا «ع»، روح معنویت را در دستگاه قضایی هرمزگان دمیده و موجب افزایش انگیزه مسئولین و کارکنان این مجموعه در ادامه روند خدمت رسانی به مردم شده است.

 

وی همچنین اظهار کرد: حضور خدام امام رضا «ع» در استان‌ها و مناطق مختلف کشور در شرایط حاضر موجب می‌شود عاشقان و دلباختگان اهل بیت عصمت و طهارت «ع» در جای جای کشور خصوصاً در مناطق محروم و کمتر برخوردار، عطر حریم رضوی را استشمام کنند.

 

 

کد خبر 1183471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha