ساخت بیش از ۲ هزار ۶۰۰ واحد مسکونی به همت بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲ هزار ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرهای سیستان و بلوچستان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال ساخت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: این تعداد واحد مسکونی در شهر های بالای 100 هزار نفر و در قالب طرح نهضت ملی در استان در حال اجراست.

 

دکتر بیک مداح گفت : تا کنون ساخت پروژه های اقدام ملی توسط بنیاد مسکن در استان به صورت میانگین 25 درصد پیشرفت داشته است و همه تلاش ها براین است تاهمگام با برنامه زمانبندی و با کمترین تاخیر صورت گیرد.   

 

وی در ادامه به پروژه های شاخص استان اشاره کرد و گفت: در زاهدان پروژه 723 واحدی  شهرک قدس در ماه های گذشته آغاز شده که در قالب 11 بلوک در زمینی به مساحت 4.5 هکتار در بلوار پرستار احداث میشود . در حوزه سراوان نیز در قالب  پروژه های مختلف ، بیش از 650 واحد در حال ساخت است که برخی تا 40 درصد پیشرفت داشته اند.

 

وی افزود: تاکنون بیش از 140 هکتار زمین از سوره اداره کل ره و شهرسازی استان برای اجرای طرح نهضت ملی در سطح استان تامین شده است

 

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: اجرای پروژه های حوزه مسکن شهری در 2  قالب بنیاد ساخت، گروه ساخت انجام می شود که در بخش بنیاد ساخت، کلیه مراحل  را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عهده دار است و در گروه ساخت، تنها ارائه تسهیلات به متقاضیان و نظارت برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است.

 

دکتر بیک مداح همچنین به استقبال و همراهی مردم در این طرح پرداخت و گفت : تا کنون 3 هزار و 643 متقاضی افتتاح حساب انجام داده اند و تعداد 2 هزار و 507 متقاضی نیز واریز وجه داشته اند.

 

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح نهضت ملی، امیدها را برای کاستن از مشکلات موجود در حوزه مسکن تقویت کرده و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز برای خدمت حداکثری به مردم پهناورترین استان کشور تمام توان خود را در شهرهای استان به کار گرفته است

کد خبر 1183488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha