کاروان خدام رضوی با استقبال بی نظیر مردم وارد روستای چوبین شدند

کاروان خدام رضوی در هشتمین روز از دهه کرامت با استقبال پرشور، گسترده و بی نظیر آحاد مردم به ویژه جوانان و با همکاری کانون های فرهنگی هنری «روضه رضوان» و «ثامن الائمه» وارد روستای چوبین از شهرستان فارسان شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، کاروان خدام رضوی در هشتمین روز از دهه کرامت با استقبال پرشور، گسترده و بی نظیر آحاد مردم به ویژه جوانان و با همکاری کانون های فرهنگی هنری «روضه رضوان» و «ثامن الائمه» وارد روستای چوبین از شهرستان فارسان شدند.

 

اهالی روستای چوبین که افتخار میزبانی از کاروان خادمین الرضا (ع) و پرچم متبرک بارگاه آن امام پیدا کرده بودند، با شور و شعف بسیار در نمایی وصف ناشدنی زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان به استقبال کاروان زیرسایه خورشید آمدند.

 

پس از ورود کاروان رضوی در بین جمعیت مشتاق روستای چوبین، بغض های فرو خفته با دیدن پرچم متبرک سرازیر شد، و سیل اشک بر گونه های استقبال کنندگان جاری شد.

 

این مراسم با سخنرانی روحانی اعزامی از آستان مقدس رضوی در رابطه با سیره و سبک زندگی امام هشتم، تاکید بر نماز اول وقت و کرامات آن حضرت آغاز و با مداحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، در روستای چوبین همراه شد.

 

يكی از خادمان حرم امام رضا (ع) با حضور در روستای چوبین، به استقبال خوب اهالی روستای چوبین شهرستان فارسان اشاره كرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، گفت: پس از ورود به اين روستا با استقبال بالا و ابراز احساسات اهالی مواجه شديم.

 

وي بيان كرد: خادمان حرم رضوی كه در دهه كرامت به استان های مختلف كشور سفر می كنند، حامل سلام حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) و نبات متبرک شده هستند.

 

کد خبر 1183509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha