برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان با شرکت ۳۷۵ داوطلب

بالو گفت: آزمون ورودی مدارس دوره اول و دوم متوسطه استعدادهای درخشان با شرکت ۳۷۵ داوطلب در ۲ حوزه‌ امتحانی برگزار می‌شود.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: آزمون ورودی مدارس دوره اول و دوم متوسطه استعدادهای درخشان در سال تحصیلی 1402-1401 همزمان با سراسر کشور راس ساعت 9 صبح در روز پنج‌شنبه(26 خرداد) برای پایه هفتم و در روز جمعه(27 خرداد) برای پایه دهم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در آزمون امسال 375 دانش‌آموز شرکت می‌کنند افزود: از این تعداد، 131 دانش‌آموز دختر متقاضی پایه هفتم و 61 دانش‌آموز دختر متقاضی پایه دهم در حوزه‌ امتحانی دبیرستان نرجس و 135 دانش‌آموز پسر متقاضی پایه هفتم و 48 دانش آموز پسر متقاضی پایه دهم در حوزه‌ امتحانی دبیرستان شاهد شهید صدیقی در این آزمون شرکت خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه کارت ورود به جلسه آزمون، حداقل پنج روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون، از طریق سامانه اینترنتی azmoon.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت گفت: شرکت داوطلبان در جلسه آزمون، بدون ارائه کارت ورود به جلسه، ممنوع است.

 

بالو با اشاره به اینکه پذیرش دانش‌آموزان شرکت‌کننده در آزمون، برای ورود به دبیرستان‌های دوره اول و دوم متوسطه استعدادهای درخشان، صرفا در اولویت‌های انتخابی دانش‌آموز و بر اساس رتبه مبتنی بر امتیاز کل آزمون خواهد بود تصریح کرد: درصورت عدم قبولی داوطلب در اولویت‌های انتخابی، امکان بررسی امتیاز داوطلبان در سایر اولویت‌ها به دلیل عدم انتخاب، وجود ندارد.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: پذیرش داوطلبان دوره دوم متوسطه علاوه بر اولویت‌های انتخابی، بر اساس رشته انتخابی نیز صورت می‌گیرد و در صورت عدم قبولی در رشته انتخابی، امکان قبولی در سایر رشته‌ها وجود نخواهد داشت.

 

کد خبر 1183510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha