هشتمین جشنواره آئین های نمایشی رضوی امشب به ایستگاه آخر می رسد

هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی شهر یاسوج امشب با اجرای پنج نمایش به ایستگاه آخر می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امین درخشان» با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی شهر یاسوج، اظهار کرد: این جشنواره از روز ۱۶ خرداد ماه به مدت سه روز در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد درحال برگزاری است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور گروه های نمایشی از تربت حیدریه خراسان رضوی، میناب بندرعباس، استان بوشهر و استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره، افزود: گروه های شرکت کننده در جشنواره آئین های نمایشی از شانزدهم تا ۱۸ خرداد در تالار روباز امام رضا(ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پارک ساحلی یاسوج اجرا خواهند داشت.

 

وی به برنامه های روز سوم و پایانی جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: نمایش «چولی قزک» از تربت حیدریه ساعت 19 در تالار روباز امام رضا (ع) و نمایش «زائر ضریح» از یاسوج نیز همین ساعت در پارک ساحلی یاسوج به اجرا گذاشته می شوند.

 

درخشان افزود: گروه «نشون عاشقی» گناوه ساعت 20 در تالار روباز امام رضا(ع) و گروه «برگی از خورشید» میناب نیز ساعت 20 در پارک ساحلی میزبان علاقه مندان به هنر نمایش است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گروه «نچ نچک» از یاسوج ساعت 21 در پارک ساحلی یاسوج اجرا دارد، گفت: آئین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی نیز با حضور مسئولان برگزار می شود.

کد خبر 1183511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha