برگزاری مسابقه  طناب زنی دختران توسط  کانون مصباح ملایر

امیری گفت: همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) مسابقه ورزشی طناب زنی برای دختران توسط کانون مصباح ملایر برگزار می شود.

 «زهرا امیری» در گفت گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با دهه کرامت برنامه های مختلفی در این کانون در حال برگزاری است.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری و هنری مصباح ملایر ختم قرآن و هدیه به امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) ختم 14 هزار ، ختم 5 هزار صلوات خاصه امام رضا(ع) و...را از برنامه های این کانون در دهه کرامت  برشمرد.

 

وی افزود: همچنین همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) جشن ویژه همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و سخنرانی و مدیحه سرایی در کانون از برنامه های این روز است

امیری برگزاری مسابقه ویژه  ورزشی طناب زنی برای دختران را از برنامه های این کانون برشمرد و تصریح کرد:  به برگزیدگان مسابقه هدایایی داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت رحلت امام راحل و شهدای 15 خرداد نیز برنامه ویژه توسط این کانون اجرا شد گفت: این مراسم شامل اطعان  دهی به عزاداران خمینی کبیر و عزاداری، سخنرانی و.. بود که با همکاری دهیاری و خانه قرآن جواد ائمه و ... و روستاهای اطراف برگزار شد

وی گفت:کانون مصباح روستای پیروز فعالیت  خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387 مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو دارد .

کد خبر 1183524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha