برگزاری برنامه‌ های جشن میلاد امام رضا (ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

همزمان با دهه کرامت و در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت امام رضا (ع) برنامه های جشن و شادی و مذهبی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، همزمان با دهه کرامت و در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت امام رضا (ع) برنامه های جشن و شادی و مذهبی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

بر این اساس برگزاری سخنرانی مذهبی و مولودی‌ خوانی، نقاره زنی، خطبه‌ خوانی، سفره صلوات و ... از 19 تا 21 خرداد همراه با نماز مغرب و عشا در این حرم مطهر برگزار خواهد شد.

قرائت دعای «کمیل» توسط «حسن شالبافان» و برگزاری مولودی ‌خوانی و مدیحه سرایی در 19 در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از این برنامه هاست.

در این روزها همچنین حجت‌الاسلام «هادی ‌زاده» به سخنرانی و «محمد رجبی» و «محمدرضا فرخی» به مولودی ‌خوانی می پردازند و خادمان افتخاری آستان مقدس امام رضا (ع) با پرچم متبرک این آستان مقدس به این محافل جشن و سرور زینت خواهند بخشید.

«شعر ماه چراغ» در 19 خرداد با حضور دلدادگان اهل بیت (ع) و شاعران و از برنامه های دیگری است که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به مناسبت میلاد امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر 1183681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha