خوزستان محل آزمایش برای تربیت مدیران کشوری نیست

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه خوزستان نباید محل آزمایش برای تربیت مدیران باشد گفت: مهمترین مطالبه ای که مردم خوزستان دارند این است که مدیری در سطح کشوری برای خوزستان انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی» امروز (چهارشنبه ۱۸ خرداد) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: یکی از مهمترین شاخصه های مدیریت قبلی بهره مندی از نیروهای جهادی بوده است.

 

استاد حوزه های علمیه خوزستان افزود: نباید خوزستان محل آزمایش برای تربیت مدیران باشد، مهمترین مطالبه ای که مردم خوزستان دارند این است که مدیری در سطح کشوری برای خوزستان انتخاب شود که خوشبختانه در حوزه سازمان تبلیغات این درخواست جامه عمل پوشانیده شده است.

 

وی با بیان اینکه اکنون شبکه طلاب حزب الله شکل گرفته است اضافه کرد: امروز جریان منحرف در حال تخریب جریان حق است و باید در این نبرد تلاش شود هیچ توطئه ای اثرگذار نباشد، دشمن روی مهمترین نقاط قوت ما مطالعه کرده و می خواهد از آن راه ضربه بزند.

 

حجت الاسلام حاجتی تصریح کرد: در ایام دهه کرامت باید در هر شهر خوزستان تجمعی برای ارادت به ائمه اطهار (ع) و برائت از دشمنان برگزار شود که نقش برائت از دشمنان از اهل بیت (ع) در این تجمعات باید پررنگ تر باشد.

 

کد خبر 1183712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha