همه باید در جنگ فرهنگی شرکت کنیم

حجت الاسلام اخوان صباغ با بیان اینکه امروز باید با همه توان در جنگ فرهنگی شرکت کنیم گفت: این فرصت مناسبی برای خدمت‌گذاری در خوزستان است و امیدواریم بتوانیم در عمل این موضوع را ثابت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ» امروز (چهارشنبه ۱۸ خرداد) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: خداوند را بابت خدمت به مردم شکرگذار هستیم و باید عنوان کنم هر آن چیزی که امروز ما هستیم محصول تلاش های خلاصانه اساتید بزرگوار است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه امروز باید با همه توان در جنگ فرهنگی شرکت کنیم افزود: این فرصت مناسبی برای خدمتگذاری در خوزستان است و امیدواریم بتوانیم در عمل این موضوع را ثابت کنیم.

 

وی تصریح کرد: امروز و در شرایط کنون رسالتی که برگردن ما است را جدی گرفته ایم و با همه توان برای آن تلاش می کنیم و امیدواریم که تلاش های ما زمینه ساز ظهور حضرت موعود (عج) باشد.

 

همچنین «حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده» عنوان کرد: در سه سالی که از نظر مالی بیشتر به خشکسالی شباهت داشت ما توانستیم ۱۰ دفتر جدید تبلیغات اسلامی در شهرستانی خوزستان افتتاح کنیم که این خود یک اقدام مطلوب در عرصه کشوری بوده است.

 

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی خوزستان خاطر نشان کرد: همچنین با کمک خداوند توانستیم بیش از ۱۵ مدرسه صدرا در استان افتتاح کنیم که از این حیث در کشور رتبه نخست را داریم.

 

کد خبر 1183717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha