کاروان قرآنی «ندای رحمت» در ۵ مسجد برگزار شد

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: کاروان قرآنی «ندای رحمت» به مناسبت دهه کرامت در ۵ مسجد مزین به نام حضرت امام رضا (ع) و ائمه اطهار (ع) برگزار شد.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل کفت: کاروان قرآنی «ندای رحمت» به مناسبت دهه کرامت در 5 مسجد مزین به نام حضرت امام رضا (ع) و ائمه اطهار (ع) برگزار شد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته این برنامه های قرآنی با حضور خادمان و پرچم مطهر رضوی و مشارکت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل برپا شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این برنامه های قرآنی در مسجد امام رضا (ع) محله کشاورز، مهدیه اردبیل، مسجد امام رضا (ع) محله خاتم النبیین و مسجد امام رضا (ع) محله میر اشرف برگزار شده و در مسجد عباسیه روستای اندبیل نیز طی روزهای آینده طی مراسم خاص و ویژه برگزار خواهد شد.

 

طاهری خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ قرائت قرآن کریم و توجه به مفاهیم قرآن کریم از مهمترین اهداف برپایی این برنامه معنوی بود که با استقبال خوب آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان قرار گرفت.

 

وی اظهار داشت: همخوانی سرود «سلام فرمانده» در این برنامه های قرآنی به همت نوجوانان و جوانان از دیگر بخش های معنوی آن است که با استقبال مواجه شد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: قاریان برجسته کشوری و بین المللی با نوای دلگرم خود این محافل انس با قرآن کریم را با عطر کلام الهی مزین کردند و از همراهی آنها در این برنامه های قرآنی سپاسگزارم.

 

کد خبر 1183722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha