سی و  هفتمین دوره آزمون ادواري مراكز مهارت آموزي در ایلام برگزار شد

دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصيلي ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و سی و هفتمین آزمون ادواري مراكز مهارت آموزي صبح امروز(۱۸ خرداد) در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در حاشیه برگزاری این آزمون، اظهار کرد: دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصيلي 1400-1401 و سی و هفتمین آزمون ادواري مراكز مهارت آموزي با شرکت۹۳۰ نفر در ایلام از امروز به مدت ۷ روز در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

 

 «جمیلا ملکشاهی»  با اشاره به اینکه دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصيلي جاری در ۶ حوزه استان ایلام برگزار می شود، تصریح کرد: این آزمون در تاریخ های ۱۸  لغایت ۲۵ خردادماه  ۱۴۰۱  (آزمون عملی ) در استان ایلام برگزار می شود.

 

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه این آزمون در ۶ حوزه ایلام، آبدانان،دهلران، هلیلان، دشت عباس و ایوان برگزار می شود، تصریح کرد: آزمون جامع استاندارد های مهارت های کار و دانش ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر روزهای  پنجشنبه و جمعه تاریخ های ۲۶ و ۲۷ خردادماه ۱۴۰۱ آزمون کتبی به صورت مجازی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این آزمون در رشته های گرافیک رایانه‌ای، تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه‌ای و چهره سازی برگزار می شود، گفت: تعداد کل شرکت کنندگان در آزمون جامع  عملی  ۹۳۰  نفر  و تعداد افراد شرکت کننده در آزمون ادواری  عملی و آنلاین حضوری ۴۴ نفر است.

 

ملکشاهی خاطرنشان کرد: در دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصيلي 1400-1401 در شهرستان ایلام ۲۷۲ نفر  عملی، ادواری  ۴۴نفر (عملی)، آبدانان  ۱۳۲ نفر عملی، دهلران  ۱۳۰ عملی، هلیلان ۱۰۷نفر عملی، ایوان ۱۴۸ نفر و  دشت عباس ۱۴۱ نفر شرکت دارند.

 

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ابراز کرد: این آزمون تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

ملکشاهی خاطرنشان کرد: افراد شرکت کننده در این آزمون، پس از گذراندن دروس عمومی و تخصصی و  آزمون عملی نائل به دریافت مدرک دیپلم شاخه کار و دانش از آموزش و پرورش می شوند.

کد خبر 1183726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha