ضبط نماهنگ «چراغ راه» به  همت کانون شهید کاوه نبیری

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری از ضبط نماهنگ چراغ راه به همت کانون شهید کاوه نبیری ویژه ایام ارتحال حضرت امام رحمه الله علیه خبر داد.

«مجید قلعه» با اشاره به ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و اهمیت ترویج فرهنگ دینی و آرمان های امام خمینی و شهدا در جامعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: همه باید در حد توان به اجرای فعالیت های فرهنگی و تبیینی بپردازند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری با اشاره به اینکه این کانون فعالیت های گسترده ای در بخش سرود داشته و گروه سرود از نوجوانان و جوانان کانون هستند، افزود: نماهنگ «چراغ راه » به همین منظور در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین ضبط شد.

 

وی با بیان اینکه این نماهنگ کاری از گروه سرود سماء از کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری است، ادامه داد: سرپرست گروه و شاعر : مجید قلعه، آهنگساز و تنظیم کننده : حسن برزگری، نوازنده : محمدرضا خوانساری، تهیه کننده و کار گردان : حامد شیدائی هستند.

 

مسئول کانون فرهنگی شهید کاوه نبیری با بیان اینکه این سرود به سفارش صدا و سیمای شبکه آفتاب تهیه شده است، ادامه داد: این سرود از شبکه های سراسری و استانی پخش می شود.

کد خبر 1183730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha