ادای احترام خادمیاران رضوی به سالمندان بابلی

رحمانی گفت: به مناسبت سالروز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) و دهه مبارک کرامت، جمعی از اعضای کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی بابل جشنی در سرای سالمندان شهر بابل برگزار کردند .

«رقیه رحمانی آملی»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه مردم محب و دلداده به امام مهربانی ها با حضور در فعالیت های کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل نسبت به امام رضا(ع) عرض ارادت می کنند، اظهار کرد: خادمیاران رضوی با الگو قرار دادن سنت اخلاقی احترام و رافت امام رضا(ع) با سالمندان، سالروز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ(ع)، به سرای سالمندان آوای مهر شهرستان بابل رفته و به نیابت از امام مهربانی، از این موهبت‎های الهی تکریم کردند.

 

 مسئول کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل افزود: این مراسم با صلوات خاصه امام رضا(ع) و مدیحه سرایی کرامت شمس الشموس توسط «شاکری» مداح امام رضایی، دل‎های این پدران و مادران را روانه صحن و سرای امام مهربانی‌ها کرد و اشک رغبت به دیدار گنبد و گلدسته امام مهربانی بر چهره شان نقش بست.

رحمانی ضمن ادای احترام به سالمندان که سرشار از تجربه های گرانقدر زندگی هستند، گفت: هرگز افسوس پیر شدن را نخورید، چرا که افراد بسیاری از این امتیاز محروم مانده اند. ما به قامت به رکوع رفته ی شما عزیزان، سجده ی احترام می‎گذاریم و به دستان پینه بسته ی شما بوسه مهر میزنیم. موی سپید شما کتاب پر بهای تجربه ها و سینه تان مالامال از آلام زندگی است. اگر امروز ما بزرگ شده ایم به برکت شما عزیزان است که در این آشوب روزگار سپر جوانی ما شدید. ما با احترام به کهنسالان، در حقیقت به فردای خود احترام میگذاریم.


وی یادآورشد: حسن ختام مراسم اهدای بسته های فرهنگی متبرک به حرم امام رضا(ع) که به همت کانون جوانان و نوجوان تهیه گردید به همراه شکلات وشیرینی تقدیم پدران و مادران این سرای سالمندان شد تا دلهایشان را که دخیل دامان پرمهر غريب توس گردیده، جرعه نوش دریای رافت و کرم شاه خراسان قرار گردد.

کد خبر 1183733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha