برگزاری کارگاه تخصصی «چراغ شهر» به مناسبت بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع)

کریمی گفت: کارگاه تخصصی «چراغ شهر» ۱۹ و ۲۰ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۱ به مناسبت بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) در تالار «شهید دستغیب» حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید کریمی»، امروز (چهارشنبه 18 خرداد) از برگزاری کارگاه تخصصی تولید پوستر به مناسبت بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: کارگاه تخصصی «چراغ شهر» به مناسبت بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) با حضور اساتیدی همچون «محمد روح الامین» و «محسن گل آرایش» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

 

دبیر مجمع طراحان انقلاب اسلامی شیراز ادامه داد: کارگاه تخصصی «چراغ شهر» 19 و 20 خرداد از ساعت 9 تا 11 در تالار «شهید دستغیب» حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کارگاه تخصصی می توانند عدد یک را به شماره 09170184276 پیامک کنند.

 

کریمی اعلام کرد: این کارگاه آموزشی با همکاری آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، معاونت فرهنگی شهرداری شیراز، حوزه هنری خانه طراحان انقلاب اسلامی فارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و با هدف تولید پوسترهای کافی از شخصیت حضرت احمد ابن موسی (ع) برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: در این کارگاه 25 پوستر تخصصی با حضور 25 هنرجو تولید خواهد شد و کارهای تولید شده در اختیار حرم حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر 1183759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha