عبور از خطوط نظام و انقلاب آسیب جدی برای جامعه و نسل آینده است

مهدی رمضانی چابک گفت: عبور از خطوط نظام و انقلاب را آسیب جدی برای نسل و جامعه است و ما مقید و پایبند به چارچوب نظام هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مهدی رمضانی چابک» در دیدار با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، ضمن تشکر از تلاش های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برای توسعه فعالیت های فرهنگی در جنوب کرمان، گفت: قطعا موفقیت های حاصل شده در حوزه فرهنگ و هنر جنوب کرمان نتیجه کار جمعی است چرا که اگر کار جمعی باشد، برکت پیدا می‌کند.

 
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید در حوزه کار، برنامه هایی را در اولویت قرار داده که یکی از این برنامه ها رفع دغدغه های معیشتی است.
 
وی با اشاره به این که احکام جدید ۳۵ درصد لحاظ شده و مابقی احکام نیز به زودی محقق می شود، خاطرنشان کرد: قطعا با همگرایی و هم افزایی که در بین مجموعه  وجود دارد، مشکلات موجود مرتفع می شود.
 
رمضانی چابک با تاکید بر این که رویکرد محتوایی در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری این دوره حاکم است، تصریح کرد: دغدغه دین و مبانی انقلاب جز اولویت های مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است همه ما بر آن شدیم که پرچم این موضوعات را بالا ببریم.
 
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها با اشاره به اتفاقات جشنواره کن، تاکید کرد: برای اولین بار است که موضع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص انتشار فیلمی موهن در جشنواره های خارجی، موضعی حقوقی و قانونی بوده و به طور جدی و قاطع پیگیر این مسئله است. 
 
وی عبور از خطوط نظام و انقلاب را آسیب جدی برای نسل و جامعه ما دانست و خاطرنشان کرد: ما مقید و پایبند به چار چوب نظام هستیم.
 
رمضانی چابک عنوان کرد: تقویت تشکل های خود جوش مردمی موضوع بسیار مهمی است و رهبری نیز بر این مهم تاکید دارند.
 
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها تصریح کرد: مجموعه هایی که ظرفیت فعالیت های فرهنگی و هنری  دارند باید شناسایی شده و در مرکز استان از آنها حمایت شود.
 
وی با اشاره به بیان مسائل و  مشکلات همکاران این اداره کل، بیان کرد: مشکلات و دغدغه های مطرح شده در این سفر، در وزارتخانه پیگیری می شوند.
 
رمضانی چابک تاکید کرد: به همت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساختار سازمانی این وزارتخانه در حال ساماندهی است و در اولین گام از ستاد شروع شده تا پایان سال این مهم به سرانجام خواهد رسید.
 
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان در خاتمه عنوان کرد: در حوزه کمبود نیروی انسانی این مهم نیز در مرکز پیگیری می‌شود.
کد خبر 1183824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha