راهبرد ستاد فهما استان البرز فعالیت در مسیر رونق مسجد است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه کار برای رونق مسجد راهبرد ستاد فهما استان البرز است گفت: کارشناسان ستاد فهما با باور به ارزش های اسلامی و با رویکرد رضای خدا در عرصه خدمت به مسجد فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست اداری هفتگی که چهارشنبه ۱۸ خرداد در سالن جلسات ستاد فهما البرز برگزار شد گفت: کار برای رونق مسجد راهبرد ستاد فهما استان البرز است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: کارشناسان ستاد فهما با باور به ارزش های اسلامی و با رویکرد رضای خدا در عرصه خدمت به مسجد فعالیت می کنند. 

 

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی خطاب به کارشناسان ستاد فهما البرز عنوان کرد: کارشناس فهما در مساجد با نگاه رضای خدا و رونق مسجد فعالیت می کند و این در حالی است که از حیث معیشتی و اقتصادی با تنگناهایی روبه رو هستند. 

 

وی با بیان اینکه توزیع بسته های معیشتی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در دهه کرامت انجام می شود بیان کرد: از جمله اقداماتی که در ایام دهه کرامت برنامه ریزی شده است توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های کم برخوردار است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: دهه کرامت فرصت تعمق و تبیین فرهنگ رضوی است به همین منظور ویژه برنامه های متنوعی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد در این رابطه در نظر گرفته شده است. 

 

 

 

 

کد خبر 1183834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha