کاهشی در میزان جوجه‌ریزی مرغداری‌ها نداشتیم/ مرغداران نگران نباشند تولید مازاد از سوی دولت خریداری می‌شود

دهنوی با اشاره به خرید بیش از ۲ هزار تن گوشت مرغ از تولیدکنندگان استان گفت: با وجود مشکلاتی که اخیرا ایجاد شد اما تا امروز به هیچ وجه نگذاشتیم جوجه ریزی ها در استان کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمحمد دهنوی» در جمع خبرنگاران درباره مسائل و مشکلاتی که این روزها در حوزه تولید گوشت مرغ وجود دارد، اظهارکرد: تولیدکنندگان این بخش با توجه به قیمت نهاده ها در بازار، نگرانی‌ هایی دارند که ما تمام تلاش خود را برای رفع این دغدغه ها به کار گرفتیم.

 

معاون اقتصادی استاندار گلستان گفت: برخی از تولیدکنندگان معتقدند با این قیمت نهاده ها و همچنین قیمت گوشت مرغ در بازار، جوجه ریزی و تولید به صرفه نیست که ما تصمیماتی را برای حمایت از مرغداران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گرفتیم.

 

دهنوی افزود: تولیدکنندگان موغ گوشتی، هیچ نگرانی نداشته باشند چراکه با توافق صورت گرفته هرچه تولید داشته باشند را خریداری و در سردخانه ها ذخیره سازی خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به خرید بیش از ۲ هزار تن گوشت مرغ از تولیدکنندگان استان ادامه داد: با وجود مشکلاتی که اخیرا ایجاد شد اما تا امروز به هیچ وجه نگذاشتیم جوجه ریزی ها در استان کاهش پیدا کند.

 

معاون اقتصادی استاندار گلستان همچنین بیان کرد: در خصوص تامین نهاده ها که دولت از طریق واردات آن را تامین می کند و در خصوص توزیع آن تصمیماتی در استان گرفته شد که امیدواریم به بهبود وضعیت کنونی کمک کند.

 

وی با اشاره به فصل برداشت محصولات کشاورزی و افزایش قیمت روغن موتور و لاستیک گفت: مباحثی درباره این موضوعات در ستاد تنظیم بازار استان مطرح شده که قرار است دستگاه ها پیگیری های لازم را انجام دهند تا کمبودی در بازار نداشته باشیم.

 

 

 

کد خبر 1183888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha