مطالبات گندم کاران خراسان جنوبی هفته آینده  پرداخت می‌شود

اسدالهی گفت: تاکنون بیش از ۳۸۵۰ تن گندم به ارزش ۴۴ میلیارد تومان از کشاورزان خراسان جنوبی خرید تضمینی شده است که بخش زیادی از این مطالبات هفته آینده پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید اسدالهی» شامگاه (18 خرداد) در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مکاتبه ای را با معاون وزیر جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه استان برای پرداخت هر چه زودتر مطالبات گندم کاران داشته ایم، اظهار کرد: وضعیت خرید گندم استان و مطالباتی که بوده است را در این مکاتبه به اطلاع معاون وزیر برای پیگیری رساندیم.

 

وی با بیان اینکه تاکنون 3857 تن گندم به ارزش 44 میلیارد تومان از کشاورزان استان خریداری شده است، گفت: تاکنون مبلغ جزئی از این مقدار به حساب کشاورزان واریز شده است اما به این دلیل که بیشترین گندم تحویلی کشاورزان استان در خرداد ماه بوده است، پیش بینی می شود که تا اوایل هفته آینده مرحله دوم پرداخت مطالبات گندم کاران به حساب آنها پرداخت شود که بخش عمده ای از مطالبات را در بر خواهد گرفت.

 

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی گفت: پرداخت وجوه گندم کاران در سطح کشور به صورت متمرکز از سوی سازمان برنامه و بودجه انجام می گیرد و این روند البته مقداری کند است اما پرداخت ها بزودی به صورت متمرکز و کشوری انجام خواهد شد.

 

همچنین « مهدی روشن» مدیرشرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی هم با اشاره به اینکه هم اکنون وضعیت ذخیره سازی مرغ منجمد در خراسان جنوبی خوب است و هیچ مشکلی در این خصوص نداریم، گفت: در حال حاضر بیش از 600 تن مرغ در سردخانه های استان وجود دارد و هنوز هم به دنبال افزایش این مقدار هستیم.

 

کد خبر 1183894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha