دل مردم جاجرم به عطوفت رضوی گره خورد

کاروان زیر سایه خورشید و خدام آستان قدس رضوی در چهارمین روز حضور خود در خراسان شمالی به شهرستان جاجرم سفر کرد و در میان مشتاقان اهل بیت علیهم السلام و عاشقان امام رضاعلیه السلام حاضر و عطر روح بخش رضوی را به مردم هدیه داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ خدام آستان قدس رضوی، همزمان با هشتمین روز از ایام دهه کرامت وارد شهرستان جاجرم  شدند و در نقاط مختلف شهری و روستایی آن حضور یافته و مردم عطر توسل به امام رضا علیه السلام بوییدند و اشک شوق ریختند.

 

«محمد حمیدی» رابط اجرای جشن های مردمی زیر سایه خورشید در شهرستان جاجرم گفت: برنامه ها در شهر جاجرم با گلباران و عطر افشانی مزار شهدای گمنام و ادای احترام به ساحت مقدس شهدای  این شهرستان آغاز شد.

 

وی افزود: پس از آن خدام در نشستی با امام جمعه این شهرستان هدیه متبرک به امام جمعه اهداء کردند.

 

حمیدی، همچنین گفت: دیدار با خانواده شهید والامقام محمد پور، دیدار با کارکنان آموزش و پرورش و دانش آموزان مدرسه استثنایی «جبار باغچه بان» از دیگر برنامه های امروز که در جاجرم و با حضور خادمان رضوی انجام گرفت، می توان نام برد.

 

وی دیدار با کارکنان خدوم شهرداری جاجرم، عیادت از بیماران بیمارستان جواد الائمه(علیه السلام) جاجرم و نیز عیادت از یک بیمار را به دیگر برنامه های انجام گرفته افزود و گفت: عصر نیز کاروان زیر سایه خورشید با حضور در روستاهای خراشا، جربت، و قلی با مردم این روستا ها دیدار خواهند داشت و به دیدار خانواده شهدا می روند.

 

یادآور می شود، برنامه زیبای جشن های مردمی زیر سایه خورشید، به همت شبکه جوانان آستان قدس رضوی و نیز کانون های فرهنگی هنری  مساجد  امسال پانزدهمین دوره برگزاری خود با همراهی مردم دلباخته اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت امام رضا علیه السلام و خواهر بزرگوارشان، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را در روزهای پربرکت دهه کرامت ثبت می کند.

 

 

 

کد خبر 1183895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha