خدمت خالصانه به مردم مهمترین هدف سفرهای استانی است

آیت‌الله رئیسی گفت: هدف از سفرهای استانی نهضت خدمت‌رسانی به مردم است و تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت است و مردم نیز همین خواسته را از مسئولان دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» امروز (پنج شنبه ۱۹ خرداد) در بدو ورود به چهارمحال و بختیاری در فرودگاه بین‌المللی شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از سفرهای استانی نهضت خدمت‌رسانی به مردم است و تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت است و مردم نیز همین خواسته را از مسئولان دارند.

 

رئیس جمهور ادامه داد: این استان ظرفیت‌های بکری در گردشگری، دامداری، طبیعت و نیروی انسانی کارآمد تحصیلکرده داریم که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی بابیان اینکه نگاه به این ظرفیت‌ها علاوه بر رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری به توسعه و پیشرفت استان می‌انجامد افزود: با کمک مردم و مسئولان مسئله فقر و محرومیت را ریشه‌کن می‌کنیم.

 

آیت‌الله رئیسی یادآور شد: برنامه‌ریزی شده تا طرح‌ های آب‌رسانی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری تا پایان سال‌ جاری تکمیل و بهره‌ برداری شود که اعتباراتی برای این مهم در نظر گرفته شده است.

 

رئیس جمهور با اشاره به دغدغه‌مندی مسئولان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مصوبات امروز شورای اداری استان به مردم اطلاع‌ رسانی می‌شود و مسئولان موظف‌ اند این طرح‌ها را به نتیجه روشن برسانند.

 

کد خبر 1183912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha