ضرورت استفاده از ظرفیت ائمه جماعت در کانون های مساجد

حجت الاسلام حسینی نسب بر ضرورت استفاده از ظرفیت ائمه جماعت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکید کرد و گفت: بچه های مساجد در طرح هجرت نیز مشارکت فعالانه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه سلطانیه در دیدار سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان ضمن انتقاد از کمبود ائمه جماعت در این شهرستان اظهار کرد: لازم است تا در کانون های مساجد از ظرفیت روحانیون استفاده شود و اعضای کانون های مساجد در طرح هجرت مشارکت داشته باشند.

 

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب با بیان اینکه تشکیل جلسات هم افزایی و بررسی وضعیت کانون های مساجد این شهرستان مکررا توصیه می شود، گفت: تشکیل کانون فرهنگی و هنری در مسجد باب الحوائج که به عنوان مصلای نماز جمعه این شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد، مورد تاکید است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در شهرستان سلطانیه 11 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد وجود دارد و از این تعداد تنها هفت باب شهری و مابقی روستایی است، گفت: این کانون ها نیمه فعال هستند ولی در بحث توزیع گوشت قربانی و کمک های مومنانه همکاری خوبی داشتند.

 

اسلامی ادامه داد: برگزاری برنامه پاتوق فرهنگی و استفاده از ظرفیت ائمه جماعت در مساجد به عنوان رکن مسجد در توجیه برنامه های فرهنگی و هنری در کانون های مساجد شهرستان سلطانیه مورد تاکید است.

 

وی افزود: با برگزاری جلسات توجیهی در تلاش هستیم تا کانون های فرهنگی و هنری شهرستان سلطانیه را بیش از گذشته فعال کنیم.

کد خبر 1183915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha