همایش خادمین آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع)برگزار می شود

عباسی از برگزاری همایش خادمین آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) مشهد میقان اراک، برادر امام رضا(ع) خبر داد.

«مراد علی عباسی» ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت، و میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام علیه و حضرت امام رضا علیه السلام به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: برگزاری جشن میلاد امام رضا علیه السلام از برنامه های این ایام است که با حضور اقشار مختلف مردم و زائران و مجاوران در بقعه مبارکه امامزاده محمد عابد(ع) برادر امام رضا (ع) در اراک برگزار می شود.

 

رئیس هیئت امنای امامزاده محمد (ع) مشهد میقان اراک، با بیان اینکه برنامه های شب میلاد امام رضا (ع) از عصر روز جمعه برگزار می‌شود، افزود: قرائت زیارت آل یاسین، قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام، اقامه نماز مغرب و عشاء، سخنرانی با حضور سخنرانان برجسته و مدیحه سرایی و همچنين اطعام شرکت کنندگان از دیگر برنامه های این جشن است.

 

وی همچنین به برنامه های روز ولادت اشاره کرد و ادامه داد: اجرای سرود «سلام فرمانده» با حضور اقشار مختلف به ویژه دهه نودی ها با مشارکت آموزش و پرورش ناحیه 2، صدا و سیمای استان، پالایشگاه شازند، سازمان اتوبوس‌ رانی و اداره کل اوقات و امور خیریه اجرا می شود.

 

این مقام مسئول همچنین به برگزاری همایش خادمین آستان مقدس امامزاده محمد عابد (ع) اشاره کرد و گفت: این همایش با حضور خادمین و زائرین و مجاورین در روز میلاد با سعادت امام رضا (ع) برگزار می شود.

کد خبر 1183942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha