جلسه ستاد هفته بازخوانی و  افشای حقوق بشر آمریکایی در تهران تشکیل شد

نخستین جلسه ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و هفتم تیر استان تهران با حضور اعضای این ستاد در جهت هماهنگی برگزاری این مراسم تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، اولین جلسه ستاد هفته بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکایی و هفتم تیر در استان تهران با حضور اعضای این ستاد و با حضور دکتر جلال‌زاده رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکائی  عصر روز چهارشنبه در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران در جهت هماهنگی برگزاری مراسم این هفته تشکیل شد.

 

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران در جلسه ستاد هفته افشای حقوق بشر آمریکایی و هفتم تیر استان تهران، طی سخنانی ضمن تقدیر از حضور و همکاری صمیمی دستگاه‌ها و مردم در برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد گفت: حضور باشکوه و پرشور مردم در این شرایط اقتصادی و علیرغم تبلیغات وسیع رسانه‌های بیگانه بیانگر پیوند عمیق مردم با امام و انقلاب بود که باید از مردم عزیز ایران خاصه استان تهران تشکر و سپاس را داشته باشیم.

 

حجت الاسلام محمودی افزود: در آستانه تیرماه و ایام هفته افشای حقوق بشر آمریکایی و گرامیداشت فاجعه غمبار هفتم تیر قرار داریم که با توجه به شرایط حساس داخلی و خارجی و ظهور و بروز جنایات آمریکا به شیوه‌های مختلف باید با استفاده از این فرصت جهت افشای چهره کریه استکبار جهانی تلاش کنیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران با اشاره به عملیات وسیع رسانه‌ای دشمن برای تخریب ارکان و ارزشهای نظام اسلامی و لزوم هوشیاری در جهت شبه افکنی گفت: باید ضمن اهتمام به برگزاری مراسم و برنامه‌های مناسب باید با تولید محتواهای مناسب جهت فضای مجازی و حضور فعالانه رسانه‌ها و با اهتمام هرچه بیشتر به جهاد تبیین و روشنگری به افشای چهره زشت و منفور حقوق بشر آمریکایی پرداخت.

 

وی در پایان از تمامی دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی خواست برنامه‌های خود را جهت گرامیداشت این هفته در جلسات آینده ارائه دهند.

کد خبر 1183943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha