آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های روستایی  همزمان با دهه کرامت در پیشوا

عملیات اجرایی پروژه‌های روستایی با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال همزمان با ایام دهه کرامت در شهرستان پیشوا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، عملیات اجرایی پروژه‌های روستایی عصر چهارشنبه در چهار روستای معین آباد، آهیه، قوئینک رخشانی، و سرگل با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال همزمان با دهه کرامت در شهرستان پیشوا آغاز شد.

 

ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار شهرستان پیشوا در آیین عملیات اجرایی پروژه های روستایی گفت: همزمان با دهه کرامت، عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌های روستایی شهرستان پیشوا با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال آغاز شد.

 

وی افزود: پروژه بهسازی شامل عملیات جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر در روستای آهیه با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال، روستای علی‌آباد خالصه با اعتبار ۹ میلیارد ریال، روستای قوئینک رخشانی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و روستاهای معین آباد و سرگل با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های در دست اجرا است.  

 

تاجیک نوری با تقدیر از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کمک به تکمیل و بهره برداری این پروژه ها اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه‌ها به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز گردیده و طی یک الی دو ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می‌رسند.

 

فرماندار پیشوا در پایان بیان داشت: در حال حاضر برای افزایش سطح خدمات توسط دستگاه‌ها به جامعه روستایی ضرورت دارد طرح‌های هادی ۱۱ روستای شهرستان مورد بازنگری قرار گیرد که در این راستا طرح روستاهای قشلاق جلیل‌آباد، یام، معین‌آباد و سعید‌آباد در سال جاری تهیه خواهد شد.

کد خبر 1183952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha