جوانان باید با مودت و محبت اهل بیت علیهم السلام بیشتر آشنا شوند

امام جمعه شیروان گفت: باید جوانان را با مودت و محبت اهل بیت علیهم السلام آشنا کنیم تا زیبایی های کلام را درک کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «حجت الاسلام حسین تکمیلی» روز پنج شنبه (19 خردادماه) در دیدار کاروان زیرسایه خورشید اظهارکرد: باید جوانان را با مودت و محبت اهل بیت(ع) آشنا کنیم تا زیبایی های کلام را درک کنند و در این حملات گسترده و هجمه فرهنگی بیشتر با عشق و مودت به اهل بیت آشنا شوند.

 

امام جمعه شیروان با بیان اینکه محبت و مودت اهل بیت(ع) حفظ کننده است، خاطرنشان کرد: عزاداری برای اهل بیت ولایت است و انقلاب اسلامی براساس ولایت است که با حضور این کاروان خدام رضوی برنامه های متنوعی برای شهر وروستا در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام تکمیلی اضافه کرد: در آستانه ولادت امام رضا(ع) عطر و بوی رضوی در شهرستان دارالمصلین پیچید و این خیر و برکت شامل حال مردم خواهد شد، یکی از افتخارات شهرستان همجوار بودن با بارگاه این امام رئوف و مهربانی ها است که با ورود این کاروان مردم بیشتر احسال رأفت و مهربانی می کنند.

 

وی بیان کرد: کسی که زیارت حضرت برود ثواب 70 شهید را دارد و فضیلت های ایشان زیاد است و زندگانی وی درس آموز است زیرا که دوران بسیار خاصی در زندگانی شخصی، سیاسی و اجتماعی داشتند و از همان زمان شیعه دوباره جان و قوت گرفت.

 

دیدار با کارکنان شهرداری (پاکبان ها و پرسنل ها)، حضور در خانه سالمندان، حوزه علمیه برادران، دیدار با خانواده اهداکننده عضو، خانواده شهید کبیری، عیادت از بیماران بیمارستان هاشمی، حضور در زندان شیروان، جشن محوری مسجد جامع و برگزاری مراسم دعای ندبه در امامزاده مشهد طرقی از برنامه های یک روزه خدام خواهد بود.

 

برنامه جشن های مردمی زیر سایه خورشید، به همت شبکه جوانان آستان قدس رضوی و نیز کانون های فرهنگی و هنری  مساجد  امسال پانزدهمین دوره برگزاری خود با همراهی مردم دلباخته اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت امام رضا علیه السلام و خواهر بزرگوارشان، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را در روزهای پربرکت دهه کرامت ثبت می کند.

 

کد خبر 1183979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha