انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد هرمزگان با دانشگاه پیام نور

تفاهم نامه مشترک در راستای شناسایی نخبگان دانش آموزی و دانشجویی تحت حمایت کمیته امداد با استفاده از ظرفیت های علمی آموزشی پژوهشی فرهنگی دانشگاه پیام نور هرمزگان در جهت ثبت اختراع و افزایش کارآفرینان استان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « جلیل تراهی »، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در مراسم انعقاد این تفاهم نامه گفت: تفاهم نامه مشترک کمیته امداد هرمزگان با دانشگاه پیام نور در خصوص نخبه پروری وشکوفایی استعداد های دانش آموزان و دانشجویان جامعه هدف این نهاد براساس پیشنهاد رئیس دانشگاه پیام نور منعقد می گردد که امید است با شناسایی دانش آموزان و دانشجویان مستعد بتوانیم سطح باورهای علمی ، پژوهشی و کشف استعدادها  آنان را در استان و هم کشور را افزایش دهیم.


تراهی افزود: پیش از این کمیته امداد را بعنوان نهاد حمایتی وصرفا ارائه دهنده خدمات معیشتی می شناختند اما آنچه سبب توانمند سازی اقتصادی خانواده ها در سالی های اخیر گردیده توانمندی سطح علمی ، فرهنگی و فکری خانواده های تحت حمایت بوده است.


« منصور فرهادی »، رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان نیز گفت: رویکرد جدید کمیته امداد استان شناسایی دانش آموزان نخبه و استعداد های درخشان و تقویت فکری و علمی آنان می باشد که این امر سبب مدیرسازی آینده و تربیت دانشمندان برای دهه های بعدی می شود.


فرهادی افزود: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال دانش بنیان نامگذاری شده است و تاکید ویژه بر روی اقتصاد دانش بنیان نموده ، کمیته امداد استان اقدام به شناسایی ظرفیت های علمی از میان دانش آموزان  و دانشجویان تحت حمایت نموده است وگام عملیاتی بلندی در راستای منویات مقام رهبری وتحقق شعار سال که خروجی آن توسعه  اقتصاد دانش بنیان برداشته است.


رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان ادامه داد: رسالت اجتماعی دانشگاه پیام نور نیز تقویت دانش آموزان و دانشجویان در جهت رشد علمی نخبگان ومستعدین جامعه هدف تحت حمایت امداد است.

 

 

 

 

کد خبر 1183992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha