عضویت در کتابخانه های عمومی استان اردبیل رایگان خواهد بود

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: عضویت در کتابخانه های عمومی استان اردبیل به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و دهه کرامت همزمان با سراسر کشور رایگان خواهد بود.

«پروانه رضاقلیزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: عضویت در کتابخانه های عمومی استان اردبیل به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و دهه کرامت همزمان با سراسر کشور رایگان خواهد بود.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان برای عضویت رایگان می توانند با مراجعه سامانه اینترنتی www.samanpl.ir و دریافت کد تخفیف می توانند نسبت به عضویت در کتابخانه های عمومی اقدام کنند.

 

این مقام مسئول افزود: این طرح یک روزه و روز شنبه 21 خردادماه همزمان با میلاد شمس الشموس حضرت امام رضا (ع) اجرا خواهد شد.

 

رضاقلیزاده ادامه داد: ثبت نام کنندگان برای استفاده کد تخفیف تا پایان خردادماه فرصت دارند تا به یکی از کتابخانه های عمومی استان مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش سرانه مطالعه صورت می گیرد و از عموم مردم استان اردبیل درخواست می شود تا از این فرصت کتابخوانی بهره مند شوند.

 

کد خبر 1184009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha