سفر فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به گلستان/ روند همکاری دستگاه های اجرایی با قرارگاه خاتم اصلا قابل قبول نیست

ملک شاهکوهی گفت: بیش از ۱۲ هزار میلیارد تفاهم نامه و قرارداد بین دستگاه های اجرایی استان گلستان و قرارگاه خاتم منعقد شده است که روند برخی از آنها به کندی پیش می‌رود که اصلا قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» امروز (پنجشنبه ۱۹ خرداد) در نشست تخصصی بررسی پروژه های قرارگاه خاتم در استان گفت: امروز برای ادامه کار پروژه های قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در استان گلستان گردهم جمع شده ایم تا موانع کار را بررسی و برطرف کنیم.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: سردار هوش السادات، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) بمنظور بررسی آخرین وضعیت پروژه ها و بازدید میدانی از روند لایروبی خلیج گرگان در آینده ای نزدیک به استان ما سفر خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه سابقه عملکرد قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در سطح کشور زبانزد است، ادامه داد: سرعت، کیفیت و تمرکز بر اشتغالزایی استانی از شاخصه های اجرای پروژه توسط قرارگاه است.

 

ملک شاهکوهی گفت: بیش از ۱۲ هزار میلیارد تفاهم نامه و قرارداد بین دستگاه های اجرایی استان و قرارگاه خاتم منعقد شده است که روند برخی از آنها به کندی پیش می‌رود که اصلا قابل قبول نیست.

 

 

 

کد خبر 1184022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha