ماسال عطرآگین به عطر حرم رضوی شد

عطر پرچم متبرک حضرت امام رضا(ع) با حضور یک روزه کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان‌ ماسال کام تشنگان زیارت آن امام همام را سیراب کرد.

خبرگزاری شبستان_ماسال، مائده فلاحتکارضیابری: چند سالی می‌شود که خادمان حرمت درست نزدیک میلادت پرچم حرمت را به دیارم می‌آورند، پرچمت که می‌آید عطر وجودت، حضورت، مهربانی‌ات شهر و دیارم را پر می‌کند و با هر تنفس دلم بیشتر و بیشتر تنگ حرمت می‌شود، تنگ بودن در کنار پنجره فولادت، تنگ نوشیدن جرعه‌ای از آب سقاخانه‌ات، تنگ حضور در حرم امن تو و غیره و غیره.

 

همزمان با دهه مبارک کرامت، کاروان زیر سایه خورشید به شهرستان ماسال آمد تا جای جای این شهر را با شمیم معطر رضوی عطرآگین کند و دل‌های عاشقان را به حرم آسمانی حضرت رضا (ع) گره بزند.

 

 

کاروان زیر سایه خورشید دل‌های عاشقان هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت را روانه‌ی کوی دوست کرده و خدام حرم رضوی عطر خوش شمس الشموس را برایمان به ارمغان آورده‌اند.

 

مردم ماسال، عاشق و دلداده بی ریای اهل بیت(ع) به خصوص آقا امام رضا (ع) هستند و حضور کاروان زیر سایه خورشید در جمع آنها ضمن ایجاد سرور و شادی، موجب التیام و مرهم دردها و آلام مردم رنج دیده و زحمتکش می‌شود.

 

خادمین حرم مطهر رضوی با استقبال فرماندار جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم با حضور در گلزار شهدای گمنام و شهدای شهرستان ضمن غبارروبی و عطرافشانی، با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

 

 

حجت‌الاسلام«سیدهادی موسوی» باتبریک پیشاپیش ولادت با سعادت امام رضا(ع) اظهار کرد: با حضور خدام در شهرستان عطر حرم رضوی در کوچه‌های شهر ما پیچید.

 

امام جمعه ماسال افزود: مردم این شهرستان عاشق و دلداده امام رضا(ع) هستند و این را در استقبال از خدام و شرکت در برنامه‌های دهه کرامت به خوبی نشان دادند.

 

وی گفت: انسان وقتی قدمی برای ائمه معصوم (ع) بر می‌دارد، مشمول لطف و نظر ائمه اطهار (ع) می‌شود، امروز باید تلاش کرد که فرهنگ و سیره ائمه اطهار (ع) در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تبیین و نهادینه شود که بهترین الگو و سرمشق برای زندگی، است.

 

 

«غلامرضا گیل‌چالانی» با تبریک ولادت امام رضا(ع) تصریح کرد : دهه کرامت و حضور خادمین  فضای حرم مملو از عطر وجودی ائمه اطهار و به خصوص امام رضا(ع) را به خوبی منتقل می کند.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه اجرای اين برنامه گامی موثر در جهت ترويج مكتب اهل‌ بيت (ع) است بیان کرد: كاروانهاي زير سايه خورشيد با هدف ترويج فرهنگ و معارف رضوي در دهه كرامت به نقاط مختلف اعزام می شوند .

 

وی خاطرنشان کرد : سبك زندگی اهل بيت (ع) به‌ويژه امام رضا (ع) باعث بهبود سطح زندگی ما می‌شود و می‌تواند در رشد و تحكيم كانون خانواده از طريق تصحيح نحوه تعاملات خانوادگی مؤثر باشد.

 

گفتنی است، این کاروان با حضور در شهرستان با در دست داشتن پرچم متبرک امام رضا(ع)  در برنامه‌های مختلف شرکت کرده و بسته های فرهنگی و تبلیغی از قبل آماده شده را در میان مخاطبان جشن های زیرسایه خورشید توزیع کردند.

 

 

کد خبر 1184052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha