تکریم خانواده‌های شهدا یکی از برنامه‌های اصلی خادمیاران رضوی است

سیاوشی گفت: در ایام منتسب به ولادت امام رضا(ع)،‌حضرت معصومه(س) و حضرت احمدبن موسی(ع) از خانواده های معظم شهیدان «میکائیل جانبازی»،«اسماعیل جلالی»، شهدای جاویدالاثر «رضا حسنی» و «احمد خلیلی» عیادت و سرکشی به عمل آمده است.

 «محمد سیاوشی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن گرامیداشت دهه کرامت بابیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان سوادکوه برای رفع محرومیت با هدف ترویج سیره رضوی در طول سال پای کار هستند، اظهار کرد: خادمیاران رضوی در کنار رفع آلام نیازمندان نسبت به رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا نیز اهتمام ویژه دارند.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه دیدار و عیادت در خانواده های شهدا در دهه کرامت اوج می گیرد، گفت: در ایام منتسب به ولادت امام رضا(ع)،‌حضرت معصومه(س) و حضرت احمدبن موسی(ع) از خانواده های معظم شهیدان «میکائیل جانبازی»،«اسماعیل جلالی»، شهدای جاویدالاثر «رضا حسنی» و «احمد خلیلی» سرکشی به عمل آمده است.

وی بابیان اینکه امنیت و آسایش  کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم، گفت: تجدید میثاق با شهدا در حقیقت ادامه راه این مردان خدایی است.

سیاوشی بیان کرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

کد خبر 1184078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha