۱۰۱ هزار ملک در آموزش و پرورش سراسر کشور وجود دارد

احمدی لاشکی با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۰۱ هزار ملک در آموزش و پرورش سراسر کشور وجود دارد، گفت: ۵۵ درصد املاک آموزش و پرورش سنددار شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «قاسم احمدی لاشکی» امروز (پنجشنبه ۱۹ خرداد) در آیین تقدیر از مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری مبنی بر سنددار کردن مدارس اظهار داشت: اجرای طرح سنددار کردن املاک آموزش و پرورش با همکاری آموزش و پرورش، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد و املاک استان در دست اجراست و مستندسازی تمام املاک آموزش و پرورش در کشور در دستور کار قرار دارد.

 

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش نماینده تام الاختیار وزیر در سفر استانی به چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح چشم‌اندازی سه ساله در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: هم‌اکنون ۵۵ هزار مترمربع از املاک آموزش و پرورش سنددار شده است.

 

لاشکی افزود: استان چهارمحال و بختیاری با سنددار کردن ۸۲ درصد املاک آموزش و پرورش رتبه نخست سنددار شدن املاک را در کشور کسب کرده است.

 

وی، از همراهی مدیران ثبت اسناد و املاک، بنیاد مسکن و آموزش و پرورش استان برای اجرای موفق این طرح در سطح استان تقدیر کرد و از مسئولان استان خواست تا در کمترین زمان اسناد مالکیت مابقی املاک را صادر کنند، تا جشن سندسازی املاک استان به عنوان نخستین استان کشور برگزار شود.

 

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.

 

کد خبر 1184127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha