برای توسعه گیلان از ظرفیت مجلس کمک می‌گیریم

عباسی با بیان‌اینکه از ظرفیت‌ کمیسیون اقتصادی برای رشد و توسعه استان گیلان بهره می‌بریم، گفت: برای توسعه و برطرف کردن مشکلات استان گیلان اگر موانع قانونی باشد از ظرفیت مجلس کمک می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «اسدالله عباسی» امروز(پنجشنبه، ۱۹ خرداد) در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: یکی از ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی کمیسیون اقتصادی مجلس است.

 

استاندار گیلان به سفر رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به همراه تعدادی از مدیران ارشد کشوری به گیلان و آستارا اشاره کرد و افزود: امروز نشستی با رئیس کمیسیون اقتصادی و اعضای کمیسیون داشتیم که مسائل در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی با بیان‌اینکه در قالب این نشست مشکلات و مسائل استان گیلان همچون منطقه آزاد، مناطق ویژه اقتصادی، بندر آستارا و همچنین بعضی از نارسایی‌هایی که بنگاه‌های اقتصادی از نظر سرمایه در گردش و نقدینگی دارند، مورد بررسی قرار گرفت، تصریح‌کرد: محرومیت‌های بندر آستارا در بخش آب روستایی، آب و فاضلاب و شهری، مجتمع بندر، لایروبی اسکله، راه‌آهن رشت به آستارا در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه بررسی شد و مصوباتی داشتیم.

 

عباسی با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های کمیسیون اقتصادی برای رشد و توسعه استان گیلان بهره می‌بریم، گفت: حمل و نقل ریلی در استان گیلان کامل نشده و بایستی در راستای تکمیل آن گام برداریم.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در گیلان به مزیت‌های کشاورزی و گردشگری استان اشاره کرد و افزود: باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان و اشتغال‌زایی برای جوانان نهایت بهره را ببریم.

 

وی با بیان‌اینکه برای توسعه و برطرف کردن مشکلات استان گیلان اگر موانع قانونی باشد از ظرفیت مجلس کمک می‌گیریم، اضافه‌کرد: برای توسعه منطقه آزاد انزلی محدویت زمین داریم که در این راستا پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

 

عباسی با اشاره به اینکه امروز برای تقویت اقتصاد آستارا تصمیمات خوبی گرفته شد و این روند ادامه دارد، گفت: ان‌شاء‌الله با به سرانجام رسیدن پروژه‌ها و برطرف شدن مشکلات مردم دغدغه و نگرانی نداشته باشند و طرح‌ها برای منطقه و مردم منشاء خیر و برکت باشد.

کد خبر 1184130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha