حمایت ‌های‌ تسهیلاتی از فعالیت بانوان در شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قرار دارد

خزعلی با بیان اینکه از فعالیت‌های بانوان در شرکت‌های دانش بنیان چهارمحال‌ و بختیاری به ویژه در حوزه کشاورزی و دامپروری حمایت خواهد شد، گفت: اعتباراتی نیز برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «انسیه خزعلی» امروز (پنجشنبه ۱۹ خرداد) در جریان سفر رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی مشغول به فعالیت در شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: کارهای خوبی در این حوزه در استان انجام شده است و امید می‌رود با افزایش پشتیبانی‌ها و حمایت‌های مادی و معنوی از مجموعه فعالیت بانوان تحصیلکرده در این شرکت‌ها، روند تولید محصولات دانش بنیان و همچنین تولید انبوه این محصولات ادامه یابد.

 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و بانوان ادامه داد: حمایت‌های‌ تسهیلاتی از فعالیت بانوان در شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قرار دارد و بنا به درخواست عمومی در زمینه تسهیل صدور مجوزها، این موضوع نیز بررسی خواهد شد.

 

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.

 

از روز گذشته تعدادی از معاونان وزرا به‌عنوان نمایندگان تام‌الاختیار وزیران دولت سیزدهم در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری حضور یافته و با مردم دیدار چهره به چهره دارند.

 

کد خبر 1184131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha