شهرستان آبدانان نیازمند توجه ویژه در حوزه زیرساخت ها است/ آبدانان را دریابید

نشست شورای اداره شهرستان آبدانان با حضور استاندار ایلام، نماینده حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه و فرماندار شهرستان آبدانان در راستای پیگیری مسائل و مشکلات این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، امام جمعه شهرستان آبدانان در نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد:  خداوند انسان را برخی مواقع در معرض موقعیت هایی قرار می دهد که بالاترین عبادت محسوب می شود و بالاترین عبادت در نزد خداوند متعال خدمت به مردم است.

 

حجت الاسلام « محمد سوری» با اشاره به اینکه خدمت در حکومت دینی یک نعمت است، ابراز کرد: شهرستان آبدانان در حوزه های مختلف به ویژه در بخش زیر ساخت ها نیازمند توجه ویژه است.

 

وی با بیان اینکه یکی از برنامه ها و اولویت های دولت سیزدهم تسهیل در امور و کارها به ویژه در راستای اشتغالزایی است، ابراز کرد: یکی از عوامل و موانع در ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات بانک ها هستند که لازم است  در این زمینه رایزنی های لازم صورت گیرد.

 

نماینده حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی در این نشست، اظهار کرد: شهرهای جنوبی استان مظلومیتی دارند و مظلومیت آنها فاصله با مرکز استان است.

 

«بهزاد علیزاده» با تقدیر از فعالیت ها و برنامه های دولت سیزدهم در استان و شهرستان و در سطح کلان کشوری، یادآور شد: جهش قابل توجه و هدفمندی به تاسی از حرکت رئیس جمهور در سفرهای استانی با حضور استاندار ایلام در شهرستان های استان ایجاد شده است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز فضای وحدت و همدلی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام شکل گرفته است، ابراز کرد: آبدانان را دریابید و آبدانان محروم و مظلوم است اما در عین حال دارای نیروهای نخبه و علمی و مطرح در سطح کشور و استان است.

 

نماینده حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز در پروژه ها به عنوان شهروند آبدانانی و یک نماینده خوشحال شدم که استاندار محترم با قاطعیت در مورد پروژه ها صحبت کردند و در راستای رفع موانع و مشکلات و تکمیل پروژه ها در سطح شهرستان آبدانان با قاطعیت برخورد کرده اند.

 

علیزاده با اشاره به اینکه لازم است که مسئولان استانی بیشتر در شهرستان آبدانان در راستای رفع مسائل و مشکلات مردمی و دستگاه های اجرایی حضور یابند، گفت: امید است که سال آینده در بودجه ۱۴۰۲ بحث فرودگاه آبدانان دارای ردیف شده و شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

 

وی بیان کرد: درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان آبدانان به مرحله خوبی رسیده است که نیازمند توجه در راستای جانمایی ساختمان است، سد ورگر می تواند که زمینه ایجاد اشتغال با ایجاد ایستگاه های پمپاژ زمینه توسعه بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال در  این شهرستان فراهم شود.

کد خبر 1184160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha