دستور رئیس جمهور برای رفع مشکلات کشتارگاه صنعتی جونقان

رئیس جمهور در سفر به چهارمحال و بختیاری از کشتارگاه صنعتی دام شهر جونقان فارسان دیدن کرد و دستورات لازم را برای رفع مشکلات این واحد صنعتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، آیت الله سید «ابراهیم رئیسی» امروز (پنج شنبه ۱۹ خرداد) در جریان سفر استانی به چهارمحال و بختیاری به شهر جونقان رفت و پس از بازدید از این طرح، دستورات لازم برای رفع مشکلات این واحد صنعتی صادر کرد.

 

رئیس جمهور در سفر به چهارمحال و بختیاری پس از اینکه در فرودگاه شهرکرد مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت، با در یکی از محروم‌ترین و دورافتاده‌ترین مناطق استان چهارمحال و بختیاری، با مردم روستای لبد، دیدار و گفت و گو کرد.

 

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در نخستین بخش از برنامه‌های سفر به استان چهارمحال و بختیاری، علاوه بر بازدید هوایی از طرح‌های آبی استان، با توضیحات وزیر نیرو و استاندار چهارمحال و بختیاری از روند فعالیت آنها مطلع شد.

 

وی در ادامه با بازدید هوایی از مناطقی که در زلزله اندیکا خسارت دیده بود، به روستایی در یکی از دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین مناطق استان چهارمحال و بختیاری به نام لبد در منطقه بازفت رفت و با مردم این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.

 

از روز گذشته تعدادی از وزرا به‌عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری حضور یافته و با مردم دیدار چهره به چهره دارند.

 

در بیست و چهارمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت سیزدهم، اعتباراتی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری تصویب می‌شود.

 

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.

 

کد خبر 1184164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha