سفرهای شهرستان برگرفته از دغدغه خدمت است/ تکمیل پروژه تونل کبیرکوه طرح حیاتی برای استان است

بهرام نیا با بیان اینکه سفرهای شهرستانی برگرفته از دغدغه خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم است، گفت: در طول یک سال و نیم گذشته، ۵۰۰ میلیارد تومان برای ادامه روند اجرایی پروژه تونل کبیرکوه تزریق شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام عصر امروز(۱۹ خرداد) در نشست شورای اداری شهرستان آبدانان اظهار کرد: آبدانان مشهد شهدا است و دارای شهدای شاخصی است، از مصادیق این شهدا، شهید داریوش رضایی نژاد شهید هسته ای کشور و شهید صارم طهماسبی سردار بزرگ اسلام و استان ایلام است.

 

« حسن بهرام نیا» با بیان اینکه شهرستان آبدانان در مرحله مقایسه از نظر زیر ساختی کمی ضعیف از شهرستان های برخوردار است ولی این شهرستان در جایگاه رفیع علمی، فرهنگی قرار داشته و  مردم این شهرستان دلدادگی به نظام و انقلاب دارند و آبدانان، یکی از نگین های شهرستان های استان است و یکی از مفاخر استان ایلام به شمار می رود.

 

وی با اشاره به اینکه  سفرهای شهرستانی برگرفته از دغدغه خدمت است و فرماندار محترم مسائل و مشکلاتی را که مطرح می کردند از سوز دل و دغدغه ایشان بوده است، گفت: نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه محترم شهرستان، همراهی و همدلی بسیار خوبی با مجموعه دولت دارند و این امر یک امتیاز ویژه در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان های حوزه جنوب استان به ویژه شهرستان آبدانان است.

 

استاندار ایلام با تقدیر از از اصحاب رسانه و مطبوعات استان در همراهی در سفرهای استانی، ابراز کرد: مطالب و مواردی که در راستای توسعه استان است به صورت دو طرفه به مسئولان استان منتقل می کنند و هم خدمات دولت و نظام را به مردم اطلاع رسانی می کنند و یک فضای خوب و همدلی برای توسعه استان وجود دارد.

 

بهرام نیا بیان کرد: با خواست خداوند متعال از هفته آینده بحث ردیف مناطق جنگی در سطح شهرستان آبدانان پیگیری می شود و در سفر به این شهرستان، به همراه مدیران دستگاه های اجرایی از پروژه های این شهرستان بازدید شده که دستورات لازم در راستای رفع موانع و مشکلات این طرح ها صادر شده است.

 

وی با تقدیر از پیمانکاران طرح تونل کبیرکوه، ابراز کرد: خوشبختانه این دو پیمانکار با آورده های خودشان، در این طرح مشغول فعالیت هستند، اگر چه ۱۱ سال از عمر این پروژه می گذرد، اما فعالیت های خوبی در پیشرفت تونل کبیرکوه در دولت کار و کرامت انجام شده است.

 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در طول یک سال و نیم گذشته، ۵۰۰ میلیارد تومان به این طرح تزریق شده است، گفت: این طرح در مقایسه با سایر  طرح های استان  مقام دوم را از نظر اختصاص اعتبار و نوع فعالیت ها و انجام عملیات های مختلف دارد و تلاش می شود که این طرح در سال ۱۴۰۲ آماده بهره برداری شود.

 

بهرام نیا با اشاره به اینکه این طرح یک طرح حیاتی برای استان است، گفت: طول کشیدن زمان بهره برداری از پروژه ها موجب آسیب رسیدن به اعتماد عمومی به مسئولان می شود و باید تلاش کرد که زمینه های لازم برای تسریع در روند اجرایی پروژه ها در موعد زمانی مقرر فراهم شود.

کد خبر 1184169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha