کمیته هم اندیشی قرارگاه اجتماعی مصوبات کارگروه حجاب و عفاف را پیگیری کند

عبداللهی با اشاره به اهمیت هم اندیشی کارشناسان حجاب و عفاف در زمینه تحقق این امر مهم در سطح جامعه گفت: کمیته هم اندیشی قرارگاه اجتماعی مصوبات کارگروه حجاب و عفاف را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست کارگروه عفاف و حجاب که پنجشنبه ۱۹ خرداد در استانداری البرز تشکیل شد گفت: کمیته هم اندیشی قرارگاه اجتماعی مصوبات کارگروه حجاب و عفاف را پیگیری کند.

 

استاندار البرز افزود: قرارگاه اجتماعی استان البرز با در نظر گرفتن اهمیت توجه به مولفه های حجاب و عفاف نسبت به تعالی این مهم در سطح جامعه برنامه ریزی هایی را با هم افزایی کارشناسان در نظر دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت تحقق عفاف و حجاب در جامعه بیان کرد: مساجد در زمینه قرارگاه اجتماعی و توجه به اصل عفاف و حجاب جایگاه ویژه ای دارند و روحانیان با حضور در این بستر با تبیین فرهنگ حجاب و عفاف فعالیت دارند.

 

وی ادامه داد: مصوبات و اجرائیات شورای قرارگاه اجتماعی در زمینه کارگروه حجاب و عفاف با تأمل و هم اندیشی کارشناسان که بیشتر آنان از بانوان هستند مورد توجه است. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: به منظور پیاده سازی اصل حجاب و عفاف آموزش رکن ویژه ای دارد که در این زمینه راه اندازی یک مرکز دائمی پوشاک ایران اسلامی در استان می تواند ظرفیت موثری برای تحقق حجاب و عفاف باشد. 

 


 

کد خبر 1184171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha