فلسفه کار جهادی توام بودن با سختی و مجاهدت است

سردار کوشکی جهرمی گفت: فلسفه کار جهادی، توام بودن آن با تلاش و سختی و مجاهدت است و امروز بجز تجهیزات دفاعی پیشرفته از معنویت و ایمان و فرهنگ ایثار و شهادت برخورداریم که باهیچ قوایی قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (پنج شنبه 19 خرداد) در همایش «جهاد تبیین و عملکرد هیئت‌ های رزمندگان اسلام استان فارس» گفت: دفاع مقدس، الگویی ابدی برای جهاد تبیین و جنگ نرم است و با الگو قرار دادن دفاع مقدس در جهاد تبیین و مواجهه با دشمن در جنگ نرم امروز می توان به موفقیت رسید.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس افزود: در برخی جلسات از کمبود امکانات برای برگزاری برنامه‌ های مذهبی و ... گلایه می شود اما باید به یاد بیاوریم رزمندگان ما در دفاع مقدس بدون کمترین امکاناتی در مقابل دنیای استکبار و رژیم بعثی ایستادند.

وی اضافه کرد: فلسفه کار جهادی، توام بودن آن با تلاش و سختی و مجاهدت است و امروز بجز تجهیزات دفاعی پیشرفته از معنویت و ایمان و فرهنگ ایثار و شهادت برخورداریم که باهیچ قوایی قابل مقایسه نیست.

سردار کوشکی جهرمی تصریح کرد: رزمندگان و سربازان دیروز، فرماندهان جهاد تبیین و جنگ نرم امروز هستند و باید در خاکریزهای فرهنگی، اقتصادی و رسانه ‌ای، آماده مواجه شدن با دشمن باشند.

کد خبر 1184185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha