نیت خالص موجب موفقیت کارهای جهادی می شود

سردار اسدی گفت: کار‌های جهادی و خداگونه و هیئتی دشواری دارد اما با نیت خالصانه هر ناممکنی، ممکن می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «محمدجعفر اسدی»، امروز (پنج شنبه 19 خرداد) در همایش «جهاد تبیین و عملکرد هیئت‌ های رزمندگان اسلام استان فارس» گفت: قرارگاه مرکزی «حضرت خاتم‌ الانبیا (ص)» نمونه ای از تلاش برای انجام اقدامات جهادی و تلاش در این اقدامات است.

فرمانده لشکر «المهدی (عج)» در دوران دفاع مقدس افزود: شکل‌ گیری هیئت رزمندگان اسلام در کشور و در استان فارس یک اقدام مطلوب به شمار می رود و از اعضای هیئت امنا خواستار فعال‌ کردن این هیئت در نقاط مختلف هستیم.

وی اضافه کرد: با تعمیم جامعه هدف هیئت رزمندگان اسلام به عموم مردم می توانیم به تعمیق اهداف آن به ویژه در میان نسل ‌های جدید بپردازیم.

سردار اسدی تصریح کرد: کار‌های جهادی و خداگونه و هیئتی دشواری دارد اما با نیت خالصانه هر ناممکنی، ممکن می شود.

سردار «محمدنبی رودکی» نیز در این نشست گفت: اعضای هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام باید با ظرافت و دقت بیشتر و با بهره‌ گیری از شیوه های نوین در برابر هجمه و جنگ نرم دشمن بایستند.

 تا این دوران نیز سپری شده و همانند دفاع مقدس ثمره‌اش پیروزی رزمندگان امروز ما باشد.

خاطر نشان می شود، در این نشست اعضای حاضر به ارائه پیشنهادات و طرح ‌های خود در خصوص ارتقای جایگاه و کارکرد هیئت رزمندگان اسلام استان فارس پرداختند و تصمیم‌ گیری لازم برای اهداف و برنامه ‌های هیئت رزمندگان اسلام استان فارس به انجام رسید.

کد خبر 1184187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha