برای افزایش دسترسی مردم به خدمات پزشکی تلاش می کنیم

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری گفت: در تلاش هستیم تا دسترسی مردم به خدمات پزشکی بیشتر شود.


به گزارش خبرگزاری شبستان: دکتر سعید کریمی در نشست با فرماندار شهرستان فارسان و اعضای شورای تامین شهرستان گفت: شعار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی «برقراری عدالت و تعالی نظام سلامت» است و امسال برای دومین بار به این استان سفر کرده ام.
 
وی تصریح کرد: عدالت به معنی قرار گرفتن هر چیزی در جای خودش و کاهش فاصله ایجاد شده بین بخش های محروم و برخوردار است.
 
 
وی با اشاره به محرومیتها در برخی از شهرهای مجاور با کلان شهرها یادآور شد: مسائل و مطالبات در حوزه سلامت در استانها باید ابتدا توسط دانشگاه های علوم پزشکی  کارشناسی و نیاز سنجی شده و در صورت تایید دانشگاه، وزارت بهداشت حمایت های لازم را در چارچوب سیاست های کلان بهداشتی کشور از دانشگاههای علوم پزشکی انجام می دهد.
 
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بازدیدهای بعمل آمده از بیمارستان فارسان اظهار داشت: راه اندازی دستگاه MRI  و توسعه بیمارستان سید الشهدای فارسان در دست اقدام است. 
 
دکتر کریمی در ادامه گفت: درخصوص پزشکان متخصص مشکل کشوری وجود دارد و با توجه به درآمد کم پزشکان در مناطق محروم و محدودیت های قانونی ماندگاری پزشکان در این مناطق کم است.
 
وی با بیان اینکه، قوانین در دست اصلاح هستند تا ماندگاری پزشکان در مناطق محروم بیشتر شود گفت: در تلاش هستیم تا دسترسی مردم به خدمات پزشکی بیشتر شود.
 

کد خبر 1184241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha