مسلمانان با تاسی از امام رضا (ع) گره از کار خلق باز کنند

حجت‌الاسلام صالحی گفت: مسلمانان با تاسی از امام رضا (ع) گره از کار خلق باز کنند چون خدمت به خلق از نشانه‌های کرامت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «ناصر صالحی»در همایش ولایت عشق که امروز(جمعه، ۲۰ خرداد) در جوار حرم مطهر شهدای گمنام برگزار شد با تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد امام رضا(ع)،اظهارکرد: رازداری، خوش‌رفتاری و محبت به بندگان خدا و نگهداشتن زبان در کردار و گفتار از بارزترین خصوصیات امام رضا(ع) بود.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بندر آستارا کرامت را مهم‌ترین ویژگی امام رضا (ع) دانست و افزود: مسلمانان با تاسی از امام رضا (ع) گره از کار خلق باز کنند چون خدمت به خلق از نشانه‌های کرامت است.

 

وی تصریح‌کرد: امام رضا(ع) همچون دیگر پیشوایان معصوم (ع) به زیور فضایل اخلاقی و کمالات نفسانی آراسته و از هر گونه زشتی و پلیدی و رذایل اخلاقی به دور و در این راه گفتار و رفتارش الگو سرمشق دیگران بود.

 

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اینکه هر یک از امامان در راستای گسترش اسلام ناب محمدی نقش بسزایی را برعهده داشتند، گفت: هجرت امام رضا(ع) به ایران سبب گسترش معارف ناب اسلام شیعی شد.

 

گفتنی است، شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی اهانت‌های اخیر به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع) را محکوم کردند.

 

قرائت دعای پرفیض کمیل، قرعه‌کشی پنج سفر زیارتی مشهد مقدس و پنج جلد صحیفه سجادیه از دیگر برنامه‌های این آیین معنوی در بندر آستارا بود.

کد خبر 1184252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha