مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم در کنار هم قرار دارند

بهرام نیا با بیان اینکه مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم در کنار هم قرار دارند، گفت: سفرهای شهرستانی یکی از نیازهای جامعه است که با الگوی مدیریت جهادی مردم شاهد این سفرها هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،نماینده مردم شهرستان های بدره، دهلران، آبدانان و دره شهر در جریان دیدار  استاندار ایلام با امام جمعه شهرستان بدره در جریان سفر به این شهرستان، اظهار کرد:  از آغاز فعالیت تاکنون در استان سنگ تمام گذاشته است و جامعه ما نیازمند این چنین رویکرد مدیریتی است.

 

« بهزاد علیزاده» در ادامه نقش وحدت و همدلی را در امر توسعه استان مهم دانست و گفت: امروز مجلس و دولت در کنار هم هستند و این مسیر را برای خدمت بیشتر هموار تر می کند.

 

وی با بیان اینکه زمینه رفع مشکلات مردم و مناطق محروم در دولت کار و کرامت فراهم شده است، تصریح کرد: سفرهای شهرستانی یکی از نیازهای جامعه است که با الگوی مدیریت جهادی مردم شاهد این سفرها هستند.

 

نماینده مردم شهرستان های بدره، دهلران، آبدانان و دره شهر  گفت: امروز مجلس و دولت در  کنار هم هستند و‌ برای حل مشکلات مردم دست به دست هم داده اند.

 

علیزاده با اشاره به اینکه خیر و برکت وحدت منجر به حل مشکلات و رفع موانع و توسعه استان به ویژه مناطق محروم می شوند، خاطرنشان کرد: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام محور وحدت هستند.

کد خبر 1184265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha