ظهور انقلاب اسلامی ایران کرامت بزرگ امام رضا(ع) است

حجت الاسلام علیزاده گفت: دهه کرامت دهه حفظ و حراست از نظام و مکتب و فرهنگ و اندیشه رضوی و تجلی آن یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ادامه دهنده انقلابی رضوی است می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت, حجت الاسلام ستار علیزاده روز گذشته(19خرداد) در اجتماع بزرگ کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام امام رضا(ع) درحرم مطهر حضرت فاطمه اخری خواهر امام رضا(علیهماالسلام)رشت اظهار کرد: دهه کرامت دهه عزت و عظمت و اقتدار دینی و دهه تثبیت دین و مکتب اهل بیت و اسلام ناب محمدی(ص) است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: دهه کرامت دهه ارادت و مودت قولی و عملی و تجدید عهد با مکتب صاحبان این دهه مبارک یعنی مکتب حضرت معصومه(علیه السلام) و حضرت رضا (علیه السلام) است.


وی خاطرنشان کرد: دهه کرامت دهه حفظ و حراست از نظام و مکتب و فرهنگ و اندیشه رضوی و تجلی آن یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ادامه دهنده انقلابی رضوی است می باشد.


علیزاده گفت: دهه کرامت نماد اطاعت از ولایت اهلبیت و تجلی و استمرار همان ولایت و امامت رضوی یعنی اطاعت و حمایت از ولی فقیه زمان امام خامنه ای است.

 
وی اذعان کرد: دهه کرامت به معنای حقیقی کلمه، دهه کرامت و عنایت و سخاوت امام رضا(علیه السلام) و حضرت معصومه (علیه السلام) است که بایدگفت بزرگترین کرامت امام رضا و حضرت معصومه (علیهماالسلام) و سفر تاریخی و انقلابی آن بزرگواران، ظهور انقلاب اسلامی و حمایت از این انقلاب اسلامی است.


این مقام مسول با اشاره به انتشار فیلم عنکبوت مقدس در جشنواره کن، بیان کرد:
دهه کرامت دهه انزجار و نفرت عمومی از اهانت کنندگان ساحت مقدس اهل بیت به ویژه امام رضا (علیه السلام ) است.


علیزاده با بیان اینکه دهه کرامت دهه محکومیت فیلم موهن و زشت عنکبوت مقدس است گفت: این فیلم نزد عقلاء و اهالی مومن و متدین و آزاده هنردوست، هیچ وجاهت و تقدسی ندارد.


وی در بخش دیگر سخنرانی خویش با افشای حامیان صهیونیستی پشت پرده این فیلم گفت: ما و ملت ایران اسلامی می دانیم فیلم عنکبوت مقدس مورد حمایت سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیسم بین المللی و استکبار جهانی بوده و هدفدار اقدام به جایزه دادن به عوامل فیلم کردند.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: این فیلم نه به خاطر فاخر و ارزشمند بودنش و نیز دارا بودن معیارهای و ویژگی های هنری، بلکه به خاطر  محتوای بسیار سخیف و ضد دینی و ایرانی و مذهبی جایزه کن را گرفته است.


وی تاکید کرد: جایزه  ۲۰۲۲ کن یک جایزه اسرائیلی و آمریکایی است.


علیزاده با بیان اینکه این جایزه،جایزه دین فروش، وطن فروشی است, گفت: این جایزه جایزه بی‌شرافتی وضد انسانی و ضد اخلاقی است وعاملان وحامیان آن بدانند که با این اقدامات نه تنها نمی توانند مردم ما را از امام رضا(علیه السلام)و حضرت معصومه (علیه السلام) جدا کنند بلکه باعث می شودکه ارادت و محبت مردم ایران اسلامی وانقلابی واندیشمندان آزاده دنیا نسبت به آنها هر روز بیشتر از گذشته  می شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار داشت: این حرکت زشت وغیرعقلایی، قطعا محکوم به شکست است و ما این اقدام موهن را شدیدا محکوم می کنیم.

کد خبر 1184266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha