ایران در موضوع هسته‌ای باید قاطع‌تر برخورد کند

حجت الاسلام کرامتی خواستار قاطعیت عمل بیشتری در برخورد با آژانس انرژی اتمی شد و گفت: رژیم صهیونیستی بدون عضویت در این آژانس آزادانه به فعالیت اتمی خود می پردازد ولی از حسن ظن ایران با عضویت و همکاری های فراوان با این آژانس سوء استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با تبریک دهه کرامت، تلاش کانون‌های خدمت رضوی در انتقال عطر مشهد الرضا (ع) به شهرستان ها را ستود و بیان کرد: جشن های دهه کرامت  سال جاری شهرستان گلپايگان با توجه ویژه به مناطق محروم شکل گرفت و ارتقای کمی وکیفی مناسبی یافت و این جشن ها پاسخ اثباتی و قاطع به کسانی است که به امام رضا (ع) در قالب فیلمی موهن توهین کردند.
 

امام جمعه گلپايگان با محکومیت ساخت فیلم ضد امام رضا (ع) و جایزه اهدایی به آن، بر برپایی جشن هایی با محتوایی غنی با دیدگاهی اجتماعی و فرهنگی و مشکلات جامعه تاکید کرد و در خصوصر رای دادگاه یونان مبنی بر لغو توقیف نفتکش ایران در آب های آزاد گفت: این حرکت که با سرعت و اقدام شجاعانه ایران و حفظ اقتدار و عزت ایران شکل گرفت نشان داد که قدرت های بزرگ تنها زبان زور و مقاومت را می فهمند و آسیب پذیری آنها نیز مشاهده شد.

وی به تشریح چگونگی تصویب قطعنامه ضد ایرانی آژانس اتمی اشاره کرد و‌افزود:  مانع اصلی مذاکره و توافق آمریکا با خواسته های نا به جا است و اولین اقدام ایران، قطع همکاری های فرا پادمانی با آژانس اتمی و خاموشی دوربین های آنها بود.

حجت الاسلام کرامتی با اشاره به ماجرای کشتی یونانی، خواستار قاطعیت عمل بیشتری در برخورد با آژانس انرژی اتمی شد و یادآوری کرد: رژیم صهیونیستی بدون عضویت در این آژانس آزادانه به فعالیت اتمی خود می پردازد ولی از حسن ظن ایران با عضویت و همکاری های فراوان با این آژانس سو استفاده می شود.

کد خبر 1184316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha