دنیای استکباری به دنبال شکست نظام مقدس اسلامی است

امام جمعه بجنورد گفت: امروز دنیای استکباری به دنبال شکست نظام مقدس اسلامی است و از ابتدای انقلاب تاکنون جنگ در بسیاری از زمینه‌ها وجود داشته است.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت‌الاسلام و المسلمین رضا نوری» امروز (20 خرداد) در نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام‌خمینی(ره) برگزار شد، ضمن توصیه به رعایت تقوا الهی، گفت: امروز دنیای استکباری به دنبال شکست نظام مقدس اسلامی است و از ابتدای انقلاب تاکنون جنگ در بسیاری از زمینه‌ها وجود داشته است.

 

امام جمعه بجنورد افزود: تحریم هایی که در سالهای اخیر به ملت ایران تحمیل شده است نیز برای دست برداشتن از ارزش هایمان شکل گرفته است.

 

وی بیان کرد: باید با ورود مردم و مسئولین و همچنین کار و تلاش این تحریم ها خنثی شود.


حجت الاسلام والمسلمین نوری ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: زیارت امام رضا (ع) در حقیقت جای زیارت همه ائمه است که بزرگی و عزت ایشان در جهان نمایان است.

 

امام جمعه بجنورد با بیان برخی از ویژگی های آن حضرت، بیان کرد: خلیفه عباسی به دنبال تخریب چهره امام رضا بود و به همین دلیل امام را به عنوان ولیعهد خود قرار داد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین به توهین صورت گرفته به پیامبر اکرم در هندوستان اشاره کرد و افزود: نظام استکباری به دنبال توهین و تحقیر اسلام است و اگر مسئولین هندوستان این توهین ها را ادامه دهند، متضرر خواهند شد.

 

 

وی تصریح کرد: سیاستمداران هندی که دست به این عمل زشت زده اند در بازی استکبار قرار گرفته اند و اگر این رویه را ادامه دهند در داخل کشورشان تفرقه ایجاد می شود.

 

 

کد خبر 1184321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha